Soru
Exceldeki bütün menüler ve menü çubukların anlamları
Çözüm
4.7
(205 Oylar)
Zülküf
Kıdemli · 11 yıl öğretmeni
Uzman doğrulaması
Cevap
Cevap: Excel'deki bütün menüler ve menü çubuklarının anlamı çok geniş bir konudur ve her bir menü çubuğunun ve altındaki seçeneklerin açıklanması gerekmektedir. Ancak kabaca, en genel anlamıyla menüler ve menü çubuklarda bulunan araçlar, Excel'deki verileri ve çalışma sayfalarını düzenlemek, hesaplamalar yapmak, grafikler çizmek, verileri filtrelemek veya sıralamak, veri tabloları veya pivot tablolar oluşturmak, dosyaları almak veya göndermek, yazıcıdan çıktı almak, yazılımın özelliklerini özelleştirmek, yardım seçeneklerine erişmek gibi birçok işlem yapmak için kullanılır. Excel'deki menüler ve menü çubukları hakkında detaylı bilgi almak isterseniz, Excel'in Yardım menüsündeki "Excel Yardımı" seçeneğine tıklayabilir ya da online kaynaklardan Excel ile ilgili eğitimlere başvurabilirsiniz.