Ana sayfa
/
Tıbbi
/
Bir ulamalardan simfinda otim spektrum bozuktuju (OSB) olan bir 6grencisi bulunan bir ôgretmen için asagidaki uygulamalardan hangisi, ogrencinin akademik ve sosyal gelişimini en iyi sekilde destekler? A. Otizmli ogrencinin diger ogrencilerle ayn ogretim yontemlerine ve ayni hizda ogrenmeye adapte olmasm beklemek yerine bireysel farkliliklanni góz ardi etmeden ders planlarini standartlaştrmak. B. Ogrencinin grup aktivitelerine katilmuni artirmak için, akran destegi yerine yalnzca oğretmenin kontrolünde etkinliker dizenlemek C. Otizmli Ogrencinin Ogrenme surecini desteklemek amacyla, bireysi intyaçlanna uygun yapilandinims gorse materyaller, rutinler ve belirgin yonergeler kullanmak D. Otizmli ogrencinif sosyal etkileşim zorluklarimi aşmasi jein sinif içindeki túm iletişim sureçterini tamamen offencye brakmuk E. Otizmli ogrencinin diger sinif arkadaşlarina uyum saglamasi amacyla, bire-seleştrimsyontemlerden lagng grup düzeyinde ogretim yontemlerini uygulamak

Soru

Bir ulamalardan simfinda otim spektrum bozuktuju (OSB) olan bir 6grencisi bulunan bir ôgretmen için asagidaki
uygulamalardan hangisi, ogrencinin akademik ve sosyal gelişimini en iyi sekilde destekler?
A. Otizmli ogrencinin diger ogrencilerle ayn ogretim yontemlerine ve ayni hizda ogrenmeye adapte olmasm beklemek yerine bireysel
farkliliklanni góz ardi etmeden ders planlarini standartlaştrmak.
B. Ogrencinin grup aktivitelerine katilmuni artirmak için, akran destegi yerine yalnzca oğretmenin kontrolünde etkinliker dizenlemek
C. Otizmli Ogrencinin Ogrenme surecini desteklemek amacyla, bireysi intyaçlanna uygun yapilandinims gorse materyaller, rutinler ve
belirgin yonergeler kullanmak
D. Otizmli ogrencinif sosyal etkileşim zorluklarimi aşmasi jein sinif içindeki túm iletişim sureçterini tamamen offencye brakmuk
E. Otizmli ogrencinin diger sinif arkadaşlarina uyum saglamasi amacyla, bire-seleştrimsyontemlerden lagng grup düzeyinde
ogretim yontemlerini uygulamak

Bir ulamalardan simfinda otim spektrum bozuktuju (OSB) olan bir 6grencisi bulunan bir ôgretmen için asagidaki uygulamalardan hangisi, ogrencinin akademik ve sosyal gelişimini en iyi sekilde destekler? A. Otizmli ogrencinin diger ogrencilerle ayn ogretim yontemlerine ve ayni hizda ogrenmeye adapte olmasm beklemek yerine bireysel farkliliklanni góz ardi etmeden ders planlarini standartlaştrmak. B. Ogrencinin grup aktivitelerine katilmuni artirmak için, akran destegi yerine yalnzca oğretmenin kontrolünde etkinliker dizenlemek C. Otizmli Ogrencinin Ogrenme surecini desteklemek amacyla, bireysi intyaçlanna uygun yapilandinims gorse materyaller, rutinler ve belirgin yonergeler kullanmak D. Otizmli ogrencinif sosyal etkileşim zorluklarimi aşmasi jein sinif içindeki túm iletişim sureçterini tamamen offencye brakmuk E. Otizmli ogrencinin diger sinif arkadaşlarina uyum saglamasi amacyla, bire-seleştrimsyontemlerden lagng grup düzeyinde ogretim yontemlerini uygulamak

Çözüm

4.3229 Voting
avatar
Jansu
Uzman · 3 yıl öğretmeni
Uzman doğrulaması

Cevap

C. Otizmli öğrencinin öğrenme sürecini desteklemek amacıyla, bireysel ihtiyaçlarına uygun yapılandırılmış ders materyalleri, rutinler ve belirgin yönergeler kullanmak.<br /><br />Bu seçenek, otizmli öğrencinin bireysel ihtiyaçlarına uygun olarak tasarlanmış özel ders materyalleri, rutinler ve belirgin yönergeler kullanarak, öğrencinin akademik ve sosyal gelişimini en iyi şekilde destekler. Bu yöntem, öğrencinin öğrenme sürecini daha kolay ve etkili hale getirebilir.
Derecelendirmek için tıklayın: