Ana sayfa
/
Tıbbi
/
Otizm Spektrum Bozuklugu (OSB)olan bireylerin ôğrenme sürecinde hangi 6ğretim stratejisi daha az etkili olabilir? A. Yalnizca sozel yonergelerle yogun bilgi aktarma B. Ogrencinin bireysel intiyaçlarna gore uyarlanmis bir mofredat kullanma C. Gorsel desteklerden yararlanarak ders materyalini basitlestirme D. Tekrarlayici ve kuçuk adimlarla llerleyen ogretim yontemlerin kullanma E. Günluk rutinleri belirgin ve yapilandinimis bir sekilde sunma

Soru

Otizm Spektrum Bozuklugu (OSB)olan bireylerin ôğrenme sürecinde hangi 6ğretim stratejisi daha az etkili olabilir?
A. Yalnizca sozel yonergelerle yogun bilgi aktarma
B. Ogrencinin bireysel intiyaçlarna gore uyarlanmis bir mofredat kullanma
C. Gorsel desteklerden yararlanarak ders materyalini basitlestirme
D. Tekrarlayici ve kuçuk adimlarla llerleyen ogretim yontemlerin kullanma
E. Günluk rutinleri belirgin ve yapilandinimis bir sekilde sunma

Otizm Spektrum Bozuklugu (OSB)olan bireylerin ôğrenme sürecinde hangi 6ğretim stratejisi daha az etkili olabilir? A. Yalnizca sozel yonergelerle yogun bilgi aktarma B. Ogrencinin bireysel intiyaçlarna gore uyarlanmis bir mofredat kullanma C. Gorsel desteklerden yararlanarak ders materyalini basitlestirme D. Tekrarlayici ve kuçuk adimlarla llerleyen ogretim yontemlerin kullanma E. Günluk rutinleri belirgin ve yapilandinimis bir sekilde sunma

Çözüm

4.7284 Voting
avatar
Yasemin
Usta · 5 yıl öğretmeni
Uzman doğrulaması

Cevap

Özür dilerim, önceki yanıtımda bir hata yaptım. Doğru yanıt:<br /><br />A. Yalnızca sözel yönterilerle yoğun bilgi aktarma<br /><br />Otizm Spektrum Bozukluğu (OSB) olan bireyler genellikle görsel ve kinestetik öğrenme yöntemlerine daha fazla bağımlı olabilirler. Sözel yönterilerle yoğun bilgi aktarma, bu bireyler için daha az etkili olabilir çünkü bu yöntem, onların öğrenme ihtiyaçlarına uygun olmayabilir.
Derecelendirmek için tıklayın: