Ana sayfa
/
Tıbbi
/
11. Ôgrenme, bireyin yaşantisi sonucu davranişlarin- da meydana gelen , oldukça uzun süreli ve genel- likle istenen değişimlerdir. Bir bilgi ve becerinin ôg. renme sayilmasi için davranişta değişiklik meyda- na getirmesi ve bu değişikligin kalici olmasi gere- kir. Bir ogrenci;arkadaşindan , oğretmeninden din- leyerek, digeri notlari temize cekerek, bir digeri tek- rar tekrar okuyarak oğrenebilir. Ôgrenme kişinin ye- tenekleri ve bireysel yõntemleriyle verimli ve pratik hâle getirilebilir. Bu metinde asil anlatilmak istenen aşagidaki- lerden hangisidir? A) Oğrenmenin, birçok etkene bağli olarak ilerle- yen zorlu ve emek gerektiren bir süreg oldugu unutulmamalidir. B) Ôgrenmede, yaş ve bireysel farklliklar cok be- lirleyici rol oynadiğindan oğrenme yontemleri- de bireysel farklilik gosterir. C) Ôgrenme yõntemleri, farkllik gosterse de og- renmenin temelinde davraniş değişikligi mey- dana getirmesi yatar. D) Ởğrenmenin kaliciliği, belirlenen yonteme ve tekrara bağli olarak değişkenlik gõsterebilir.

Soru

11. Ôgrenme, bireyin yaşantisi sonucu davranişlarin-
da meydana gelen , oldukça uzun süreli ve genel-
likle istenen değişimlerdir. Bir bilgi ve becerinin ôg.
renme sayilmasi için davranişta değişiklik meyda-
na getirmesi ve bu değişikligin kalici olmasi gere-
kir. Bir ogrenci;arkadaşindan , oğretmeninden din-
leyerek, digeri notlari temize cekerek, bir digeri tek-
rar tekrar okuyarak oğrenebilir. Ôgrenme kişinin ye-
tenekleri ve bireysel yõntemleriyle verimli ve pratik
hâle getirilebilir.
Bu metinde asil anlatilmak istenen aşagidaki-
lerden hangisidir?
A) Oğrenmenin, birçok etkene bağli olarak ilerle-
yen zorlu ve emek gerektiren bir süreg oldugu
unutulmamalidir.
B) Ôgrenmede, yaş ve bireysel farklliklar cok be-
lirleyici rol oynadiğindan oğrenme yontemleri-
de bireysel farklilik gosterir.
C) Ôgrenme yõntemleri, farkllik gosterse de og-
renmenin temelinde davraniş değişikligi mey-
dana getirmesi yatar.
D) Ởğrenmenin kaliciliği, belirlenen yonteme ve
tekrara bağli olarak değişkenlik gõsterebilir.

11. Ôgrenme, bireyin yaşantisi sonucu davranişlarin- da meydana gelen , oldukça uzun süreli ve genel- likle istenen değişimlerdir. Bir bilgi ve becerinin ôg. renme sayilmasi için davranişta değişiklik meyda- na getirmesi ve bu değişikligin kalici olmasi gere- kir. Bir ogrenci;arkadaşindan , oğretmeninden din- leyerek, digeri notlari temize cekerek, bir digeri tek- rar tekrar okuyarak oğrenebilir. Ôgrenme kişinin ye- tenekleri ve bireysel yõntemleriyle verimli ve pratik hâle getirilebilir. Bu metinde asil anlatilmak istenen aşagidaki- lerden hangisidir? A) Oğrenmenin, birçok etkene bağli olarak ilerle- yen zorlu ve emek gerektiren bir süreg oldugu unutulmamalidir. B) Ôgrenmede, yaş ve bireysel farklliklar cok be- lirleyici rol oynadiğindan oğrenme yontemleri- de bireysel farklilik gosterir. C) Ôgrenme yõntemleri, farkllik gosterse de og- renmenin temelinde davraniş değişikligi mey- dana getirmesi yatar. D) Ởğrenmenin kaliciliği, belirlenen yonteme ve tekrara bağli olarak değişkenlik gõsterebilir.

Çözüm

4.0170 Voting
avatar
Muharrem
Kıdemli · 9 yıl öğretmeni
Uzman doğrulaması

Cevap

C) Öğrenme yöntemleri, farklılık gösterese de öğrenmenin temelinde davranış değişikliği meydana getirmesi yeterlidir.
Derecelendirmek için tıklayın: