Soru
(I) qquad Yazar: ózgüniagüno de yok eder. Ben de bir romana başlarken lik têmcedo epey zorlaniyorum. Sonra her şey yerine oturuyor. Once içimdon geldiḡi gibi yaziyorum. lierideki okumalanmda beğonmozsem, yoni túmceler kunuyorum. Yaz akip gidlyor. Gazetecl: (ii) Yazar: Yazarken tek lüksûm sessizlik. Mûzikle yazmaya alı̧̧k değilim. Müzị̂i yorgun zihnimi dinlendirmek için, calışma sondadır. Mokân isimteri için dûnya attiasından esinlenirim. Ama yer adlannı olduğu gibi kullanınam. Eg̣ip bükerek esere uygun degigiklikler yapanm. Insan isimleri lçin de on kadar isimler sózlógó var kitapligıımda. O isimierin de eserdeki tipe, yaşanan dóneme ve cograłyaya uygun olmasına ózen gösteririm. Bu konușmada boş bırakilan yerlere aşağıdakilerin hangisinde verllenler getirlimelidir? A) (1) Yazmak isteyen ancak nasıl yazmaya başłaması gerektigini bilmeyenler için tavsiyeleriniz var mu? (ii) Yazma ritüelinizden bahseder misiniz? Örnegin hangi ortamda, hangi materyallerle, hangi müzkle, nasi bir cogratyada yazmayl tercih ediyorsunuz? B) (1) Yazarken çok zorlanıyor ve bu konuda herhangi bir yazardan ôneri alyor musunuz? C) (i) Yezann belirli kaliplarda olmak gibi bir kaygısı var midir? (ii) Yazmaya başlamadan ónce yazmak için belirli ölçütleriniz var mi? D) (1) lik başlayanlar için özgür olmak, romandan zlyade hikaye lie başlamak fikrini mantuklı buluyor musunuz? (ii) Bir yazann eserinde múzik, içinde yaşanlan coğratya ve yaşadig̣ı ortarn etki eder mi?
Çözüm
4.2294 Voting
Sibel
Usta · 5 yıl öğretmeniUzman doğrulaması
Cevap
<p> A</p>
Açıklamak
<p> The sentences mentioned in the question represent parts of an interview conducted with a writer. Different fragments from the writer's response are missing at two points marked as (1) and (II). The objective of the question is to find out which from the offered options would potentially make the most coherent and suited completion for the broken dialogues. </p>
Derecelendirmek için tıklayın: