Ana sayfa
/
İşletme
/
Günümüzde rekabetin güçlenmesi, tüketicilerin bilinçlenmesi, müşteriye yakın konumda olunmak istenmesi gibi nedenlerle markaların, yeni medya mecralarına taşınması yetmemektedir. Kullanıcı deneyimini ön plana alan yaratıcı tasarımlar ile markanın müşterisi ile iletişim kurması da kaçınılmaz olmaktadır. Bu yeni dünyaya taşınan markaların, hedef kitleye en iyi nasıl ulaşacağı, tasarımlarının yapısının hedef kitlede hangi artı değeri yaratacağı, doğru mesajı vermek için kiminle, nasıl iletişim kurulması gerektiği gibi konulara her yeni gün, en güncel cevaplar aranmaktadır. Bu parçada anlatılmak istenen aşağıdakilerin hangisidir? A) Tüketicilerin beklentilerinin, çeşitli sebeplerle farklılaştıḡı B) Markaların, müşteriyle sürekli daha iyi iletişim kurma yolları aradığı C) Markaların, hedef kitle ile iletişim sorunları yaşadığı D) Günümüzde markaların, kendisini öne çıkarmak için doğru olmayan yollara başvurduğu E) Yeni yaratılan markaların, rekabet ortamında zorlukla ayakta kaldığı

Soru

Günümüzde rekabetin güçlenmesi, tüketicilerin bilinçlenmesi, müşteriye yakın konumda olunmak istenmesi gibi nedenlerle markaların, yeni medya mecralarına taşınması yetmemektedir. Kullanıcı deneyimini ön plana alan yaratıcı tasarımlar ile markanın müşterisi ile iletişim kurması da kaçınılmaz olmaktadır. Bu yeni dünyaya taşınan markaların, hedef kitleye en iyi nasıl ulaşacağı, tasarımlarının yapısının hedef kitlede hangi artı değeri yaratacağı, doğru mesajı vermek için kiminle, nasıl iletişim kurulması gerektiği gibi konulara her yeni gün, en güncel cevaplar aranmaktadır. Bu parçada anlatılmak istenen aşağıdakilerin hangisidir? A) Tüketicilerin beklentilerinin, çeşitli sebeplerle farklılaştıḡı B) Markaların, müşteriyle sürekli daha iyi iletişim kurma yolları aradığı C) Markaların, hedef kitle ile iletişim sorunları yaşadığı D) Günümüzde markaların, kendisini öne çıkarmak için doğru olmayan yollara başvurduğu E) Yeni yaratılan markaların, rekabet ortamında zorlukla ayakta kaldığı

Günümüzde rekabetin güçlenmesi, tüketicilerin bilinçlenmesi, müşteriye yakın konumda olunmak istenmesi gibi nedenlerle markaların, yeni medya mecralarına taşınması yetmemektedir. Kullanıcı deneyimini ön plana alan yaratıcı tasarımlar ile markanın müşterisi ile iletişim kurması da kaçınılmaz olmaktadır. Bu yeni dünyaya taşınan markaların, hedef kitleye en iyi nasıl ulaşacağı, tasarımlarının yapısının hedef kitlede hangi artı değeri yaratacağı, doğru mesajı vermek için kiminle, nasıl iletişim kurulması gerektiği gibi konulara her yeni gün, en güncel cevaplar aranmaktadır. Bu parçada anlatılmak istenen aşağıdakilerin hangisidir? A) Tüketicilerin beklentilerinin, çeşitli sebeplerle farklılaştıḡı B) Markaların, müşteriyle sürekli daha iyi iletişim kurma yolları aradığı C) Markaların, hedef kitle ile iletişim sorunları yaşadığı D) Günümüzde markaların, kendisini öne çıkarmak için doğru olmayan yollara başvurduğu E) Yeni yaratılan markaların, rekabet ortamında zorlukla ayakta kaldığı

Çözüm

4.7282 Voting
avatar
Rıdvan
Kıdemli · 12 yıl öğretmeni
Uzman doğrulaması

Cevap

<p> B</p>

Açıklamak

<p> Parçada, markaların yeni medya mecralarında yer almanın ötesine geçerek, hedef kitleye ulaşma ve müşteri ile etkileşim kurma yöntemleri hakkında sürekli yeni ve güncel cevaplar aradıkları vurgulanmaktadır. A seçeneği, tüketicilerin beklentilerinin farklılaşmasını genel bir sebep olarak belirtirken, C ve D seçenekleri olumsuz durumları ifade eder ve E seçeneği rekabet ortamında yeni markaların durumuna odaklanır. Buna karşın, parçada anlatılmak istenen, markaların müşteri deneyimini ön planda tutarak yaratıcı tasarımlar geliştirme ve doğru iletişim yöntemleri bulma çabasında olduğudur, ki bu B seçeneğinde özetlenmiştir.</p><br />```
Derecelendirmek için tıklayın: