Ana sayfa
/
Edebiyat
/
B 2024-TYT-TG/TUR 31. Blog kullanicilarinin, blog uygulamasini kullanma 3 nedenleri farkilik gôsterdiji gibi motivasyonlari da farklilik gostermektedir. Yine kullanicilarin kisisel kullanicilar mi yoksa kurum ya da sirketler mi oldugu, blog uygulamalarini kullanmadaki neden ve motivasyonlan farklilaştirmaktadir.Kisisel kullanicilar cogunlukla günluk tutmakhayatlar ini belgelemek, beliri konulardaki düşjuncelerin paylaşmak, yazarak kendini belirli bir izleyici kitlesine ifade etmek ve belirli bir ilgi alani etrafinda bir araya gelmek için bloglan kullanmaktadirlar. Bunlara beliri biri alanda sosyal sermaye sagiamak da eklenebili Sirketler ve kurumlar ise bioglari geleneksel medyada olduğu gibi kendilerini ve hizmetlerini tanitmak için kullanmaktadirlar. Genellikle kurumsal bloglarin amaci kurum icindeki faaliyetleri ve yenilikleri musterilerine bildirmek olmaktadir. Bu parçadan bloglarla ilgili aşağidakilerin hangisine ulasilamaz? A) Kisisel blog kullanicilan için blog, kendi fikirlerini aktarmada bir araçtir. B) Blog kullaniminin amaci kullanicinin motivasyonunu etkiler. C) Kurumsal bloglar ile kisisel bloglarin amaci farklidir. D) Blog kullaniminin temelinde kitleleri yonetmek vardir. E) Sirketler, bloglan reklam araci olarak gôrmektedir.

Soru

B
2024-TYT-TG/TUR
31. Blog kullanicilarinin, blog uygulamasini kullanma	3
nedenleri farkilik gôsterdiji gibi motivasyonlari da
farklilik gostermektedir. Yine kullanicilarin kisisel
kullanicilar mi yoksa kurum ya da sirketler mi
oldugu, blog uygulamalarini kullanmadaki neden ve
motivasyonlan farklilaştirmaktadir.Kisisel kullanicilar
cogunlukla günluk tutmakhayatlar ini belgelemek,
beliri konulardaki düşjuncelerin paylaşmak, yazarak
kendini belirli bir izleyici kitlesine ifade etmek ve belirli
bir ilgi alani etrafinda bir araya gelmek için bloglan
kullanmaktadirlar. Bunlara beliri biri alanda sosyal
sermaye sagiamak da eklenebili Sirketler ve kurumlar
ise bioglari geleneksel medyada olduğu gibi kendilerini
ve hizmetlerini tanitmak için kullanmaktadirlar. Genellikle
kurumsal bloglarin amaci kurum icindeki faaliyetleri ve
yenilikleri musterilerine bildirmek olmaktadir.
Bu parçadan bloglarla ilgili aşağidakilerin hangisine
ulasilamaz?
A) Kisisel blog kullanicilan için blog, kendi fikirlerini
aktarmada bir araçtir.
B) Blog kullaniminin amaci kullanicinin motivasyonunu
etkiler.
C) Kurumsal bloglar ile kisisel bloglarin amaci farklidir.
D) Blog kullaniminin temelinde kitleleri yonetmek vardir.
E) Sirketler, bloglan reklam araci olarak gôrmektedir.

B 2024-TYT-TG/TUR 31. Blog kullanicilarinin, blog uygulamasini kullanma 3 nedenleri farkilik gôsterdiji gibi motivasyonlari da farklilik gostermektedir. Yine kullanicilarin kisisel kullanicilar mi yoksa kurum ya da sirketler mi oldugu, blog uygulamalarini kullanmadaki neden ve motivasyonlan farklilaştirmaktadir.Kisisel kullanicilar cogunlukla günluk tutmakhayatlar ini belgelemek, beliri konulardaki düşjuncelerin paylaşmak, yazarak kendini belirli bir izleyici kitlesine ifade etmek ve belirli bir ilgi alani etrafinda bir araya gelmek için bloglan kullanmaktadirlar. Bunlara beliri biri alanda sosyal sermaye sagiamak da eklenebili Sirketler ve kurumlar ise bioglari geleneksel medyada olduğu gibi kendilerini ve hizmetlerini tanitmak için kullanmaktadirlar. Genellikle kurumsal bloglarin amaci kurum icindeki faaliyetleri ve yenilikleri musterilerine bildirmek olmaktadir. Bu parçadan bloglarla ilgili aşağidakilerin hangisine ulasilamaz? A) Kisisel blog kullanicilan için blog, kendi fikirlerini aktarmada bir araçtir. B) Blog kullaniminin amaci kullanicinin motivasyonunu etkiler. C) Kurumsal bloglar ile kisisel bloglarin amaci farklidir. D) Blog kullaniminin temelinde kitleleri yonetmek vardir. E) Sirketler, bloglan reklam araci olarak gôrmektedir.

Çözüm

4.0277 Voting
avatar
Levent
Usta · 5 yıl öğretmeni
Uzman doğrulaması

Cevap

Cevap: D) Blog kullaniminin temelinde kitleleri yonetmek vardir.<br /><br />Bu parça, blog uygulamalarının kişisel ve kurum/kuruluş kullanım amaçları hakkında detaylı bir açıklama sunmaktadır. Kişisel blog kullanıcıları, blogları günlük tutmak, belirli konular hakkında düşüncelerini paylaşmak, belirli bir izleyici kitlesine ifade etmek ve belirli bir ilgi alanının etrafında bir araya gelmek için kullanmaktadır. Kurumlar ve şirketler ise blogları geleneksel medya gibi kendilerini ve hizmetlerini tanıtmak için kullanmaktadır. Genellikle kurumsal blogların amacı, kurum içi faaliyetleri ve yenilikleri müşterilerine bildirmektir. Bu nedenle, blog kullaniminin temelinde kitleleri yönetmek vardir.
Derecelendirmek için tıklayın: