Ana sayfa
/
İşletme
/
Müşteri ilişkileri yönetimi ne demek

Soru

Müşteri ilişkileri yönetimi ne demek

Çözüm

4.6193 Voting
avatar
Zulfu
Usta · 5 yıl öğretmeni
Uzman doğrulaması

Cevap

Cevap: Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM), bir işletmenin müşterileri ve potansiyel müşterileri ile olan ilişkilerini yönetme ve analiz etme stratejisi veya aracıdır. CRM, müşteri bilgilerini toplamak, bu bilgileri kullanarak daha kişiselleştirilmiş bir deneyim sunmak ve müşteri memnuniyetini ve sadakatini artırmak için kritik bir işlev görür. Bu, telefon görüşmelerinizin kaydedilmesi gibi eylemlere de dahil olabilir, ancak genel olarak CRM, müşteri hizmetleri ve ilişkilerinin çok daha geniş bir kapsamını içerir.
Derecelendirmek için tıklayın: