Mühendislik Ödevi Yardımı
Sahada çalışan ön saflardaki yapı mühendisleri için tasarlanan Mühendislik ödevi, tüm alanlardaki mühendislere çalışmalarında yardımcı olmayı umuyor.
Hesaplama sürecinin günlük işleyişinde hızlı bir şekilde veri üretebilmek için etkili olan çeşitli hesaplama yardımcılarını, hesaplama süreçlerini ve işletim yöntemlerini içerir. Kapsamlı hesaplama ve sorgulama fonksiyonlarıyla kullanıcılar, gerçek ihtiyaçlara göre ilgili operasyonel gereksinimleri arayabilir ve değerli mühendislik verileri üretebilir.
- Asağidakilerden hangisi havalimaninda uygulanan fiziksel güvenlik kontrollerinden biri doğildir? A. Doküman kontrolü B. Covro kontrol( C. Araç kontrolü D. Saglik kontrolü
- 1. Binanin tasarim II. Dis copho, cativo tomolinin isil yalitimi III. Isitma/sogutma sistomi IV. Aydinlatma sistomlori Yukanda verilenlerden hangis/hangileri belirli konum ve kullanim ozelligine sahip bir bina için, enerji tüketimini belirleyen fiziksol 6zelliklerdendir? A. I,II, III VO IV B. III VOIV C. I,II voIV D. I,IIVO III Ell volV
- Which of the following is the system from which hazard notifications are made? A. ATOM B. Orange Line C. AQD/SRS D. DDMS E. Faal System
- What should we do with this rotor? Cut it. The rotor needs to be cut because it measured out side of tolerance in both Parallelism & Rotor Runout. Once we are finished cutting the rotor we should measure the overall thickness to make sure we are above the discard thickness of 0.980^n Replace it. The rotor is so far out of spec that we should not waste time cutting it. square rotor thickness - 2(runout measurement;) - 2(finish pass cut depth)=below discard thickness 1.038-2(.0045)-2(.002)=1.025
- What was the actual rotor runout for this brake rotor? 0.00045 0.0045'' 0.45'' 0.045''