Sanat Ödevi Yardımı
Resim yapmayı öğrenme aşamasında olan sanat öğrencileri ve sanatseverler, çalışmalarını sanat ödevlerinde yayınlayarak sınıf arkadaşlarıyla birbirleriyle iletişim kurmalarına yardımcı olabilirler. Bu sanat ödevi aracı, öğrencilerin çalışma incelemelerine odaklanır ve sanat öğrencilerine önemli sınavları başarıyla geçmeleri için rehberlik eder. İster resim yapma sürecinde zor bir sorunla karşılaşın, ister aniden yaratıcı ilhamınızı kaybedin. Başlayın ve en iyi yanıtları alın.
- 10. UTTS Halka TTB'nin cipinin vidasi neden kórlenir ? Vida ucu korlenmez Yetkisiz múdahaleleri engellemek için Gorsel estetik için Vidanin daha siki tutmasi için
- 4. Dünya begeni toplayan ilk caz solisti Louis Armstron g, New Orleans'in cadde koselerinde trompetiyle sark soyleyerek bùyüdü. A) Louis Armstrong , who first received worldwide acclaim as a jazz soloist grew up on the street corners of New Orleans singing with his trumpet. B) Louis Armstrong who was the first jazz soloist to receive worldwide acclaim arew up on the street corners of New Orleans singing with his trumpet. C) Louis Armstrong ,who grew up on the street corners of New Orleans singing with his trumpet,was the first jazz soloist to receive worldwide acclaim. D) Louis Armstrong grew up on the street corners of New singing with his trumpet became the first jazz soloist to receive worldwide acclaim. E)The first jazz soloist to receive worldwide acclaim is Louis Armstrong who grew up on the street corners of New Orleans singing with
- Ortakliğimizda atiklarin renk skalasi uygulamasinda aşağidakilerden hangisi yanliştir? A. Cam Atiklar -Siyah Ronk B. Kagit Atiklar -Mavi Ronk C. Plastik Atiklar -Sari Ronk D. Cam Atiklar -Yoçil Ronk
- 22. Cocuklarin rest hlerinin dogru ve on otkin bicimdo doğor londirilabilmos pin; cocugun cizgisal geligim ngamalan. nin, sanatsal conon, ilg!ve Intiyaclari lie yatenoklert. nin bilinmesi a rekmoktedir Cocugun gellgim donemle: ndiçinda bedensel vo zihinsol gellsimle- rine paralel ol fak gocugun sanat-faallyetterindo de do- Gismeler ve lid emelor sôz konusu olmaktadir . Cocuyun kalem tutmay basladi andan Itibaren yaptigi cizgllerle ergenlik dône lne kadar stron zamanda her yuptig clz gi belli bir gel Im seviyesini Izlemektedir. biri olamoz? Aşagidakiler en hangis!cocuk resimlerini değerlen- diren bir uzr anin süreç leinde soracagi sorulardan tir? A) Resim, co uklarin hem ince motor geligimlerine hem de zihins geligfmlerine paralel olarak mi yapilmis- sağllyor (1)? B) Cocuğun aptiçi resim ileride hangi meslege yone- leceği husunda nel bir cikarimda bulunmamizi C) Etkinlik, SJittaki çizgilerle diş dünyada gõrülen nes- neler ara inda yine imgelere dayanan bir benzerligi gozler of the sunuyor mu? cevrede edebilir hiyiz? D) Cocuğur el-gō2 koordinasyonunu tam olarak kura- madiğin ve resmin gelisigizel yapildiğini cocugun herhang bir anlamlandirma yapmadiğini, çizimlerin herhangi bir nesneye yōnelmedigini Iddia E) Bu resif kendiliginden yani doğaçlama bir calisma-
- 10 . Futbolda maç nereden başlar? A ) Kaleden Santradan C Kornerden D Ceza sahasindan