Matematik Ödev Yardımı
Matematik öğrenmesi heyecan verici bir derstir. Düzenli çalışmamızda anlamadığımız karmaşık problemlerle karşılaştığımızda ne yapmalıyız? Artık matematik ödevi yardım aracıyla problemleri aramaya başlayabilir ve hızlı bir şekilde çözüme ulaşabilirsiniz.
Bu bir fotoğraf çözme eğitim platformudur. İstediğiniz yanıtları, yalnızca sonuçları değil, aynı zamanda çok akıllı çözümleri de aramak için yalnızca 10 saniyeye ihtiyacınız var. Mevcut en hızlı ve en doğru fotoğraf çözme aracıdır! Aynı zamanda bu AI matematik problemi çözücü, ilkokul, ortaokul ve lisedeki her türlü ders kitabının soru bankasının %90‘ını içerir ve her türlü matematik ödevi problemini ortadan kaldırır!
- SATIS PICE t 10^2+6-10^4+5-10^2+4-10^-3+5+10^-2 1 10^2+5cdot 10^3+4cdot 10^2+2cdot 10^-1+5cdot 10^-2 8 10^3+6-10^0+610^-1+5-10^-2 f 10^2+4cdot 10^1+2cdot 10^2+7cdot 10^-1+510^-2 10^1+4cdot 10^0+2cdot 10^-1+5cdot 10^-2 Yukanda verilenlere gōre 5. ve 6. sorulan ayn ayn cevaplayiniz. Nil bu kitaplarin dórdünden birer tane almiştir. Buna gōre Nilin aldigi dõrt kitap için odedigi üc. ret en cok kaç TL'dir? A) 558,70 B) 556,70 C) 554,60 D) 552,60
- 6. Nil bu kitaplardan hangi upuno alirsa parasi yetmer. te ancak hang dordüno allrsa alsin paras mekledir. Buna gore Nitin TL cinsinden paras Verden olabilir? 4cdot 10^2+6cdot 10^1+2cdot 10^10+4cdot 10^-2+7cdot 10^-3 c 4cdot 10^2+7cdot 10^2+8cdot 10^-1+5cdot 10^-2 4cdot 10^2+6cdot 10^2+9cdot 10^2+5cdot 10^-2
- 1) Donner la valeur de vérité et la négation des propositions suivantes : R:surd 4=-2ou6+4=10 s (Vxin Z)(exists yin Z);x-y=6 2) Soit ain R , montrer que vert a-2vert lt (2)/(3)Leftrightarrow (1)/(10)lt (1)/(3a+2)lt (1)/(6) 3) En utilisant le raisonnement par récurrence , Montrer que : then 1:1+5............................................................ (Vnin N^ast ):3^2n+1+2^n+2 divisible par 7. (forall xin N):(1+a)^ngeqslant 1+na (Vnin N):4^n-1 est un multiple de 3 ; (Vnin N) :6 divise n(n^2+5) 4) En utilisant le raisonnement par la contraposée , montrer que : (forall xin R- -1 );xneq (1)/(2)Longrightarrow (3x)/(x+1)neq 1 5) En utilisant le raisonnement par l'absurde , montrer que ; (nabla xin R);(2x+1)/(x-5)neq 2 6) par disjonction des cas,montrer que : (Vnin N)cdot (4divisen^2)ou(4divisen^2-1) 7) Résoudre dans R l'équation suivante ; vert xvert +5=3x
- 3. Given that lim _(xarrow 0)(f(x))/(Ax^4)+Bx^(2)=C find lim _(xarrow 0)(f(x))/(x^2) 20p
- 4. Let f(x)= ) x^2+1,&xleqslant 1 x+2,&xgt 1f(x) does not exist.