Matematik Ödev Yardımı
Matematik öğrenmesi heyecan verici bir derstir. Düzenli çalışmamızda anlamadığımız karmaşık problemlerle karşılaştığımızda ne yapmalıyız? Artık matematik ödevi yardım aracıyla problemleri aramaya başlayabilir ve hızlı bir şekilde çözüme ulaşabilirsiniz.
Bu bir fotoğraf çözme eğitim platformudur. İstediğiniz yanıtları, yalnızca sonuçları değil, aynı zamanda çok akıllı çözümleri de aramak için yalnızca 10 saniyeye ihtiyacınız var. Mevcut en hızlı ve en doğru fotoğraf çözme aracıdır! Aynı zamanda bu AI matematik problemi çözücü, ilkokul, ortaokul ve lisedeki her türlü ders kitabının soru bankasının %90‘ını içerir ve her türlü matematik ödevi problemini ortadan kaldırır!
- 1. Asagida verilen esitliklerd en hangisi yanliştir? A) (-(2)/(3))cdot (-(2)/(3))=-(4)/(9) B) ((3)/(7))cdot ((3)/(7))=(9)/(49) C) (-(1)/(6))cdot (-(1)/(6))cdot (-(1)/(6))=-(1)/(216) D) ((2)/(5))cdot ((2)/(5))cdot ((2)/(5))=(8)/(125)
- iki gercel koku olan x^2-ax+3=0 denkleminin kokleri toplami, x^2+4x-2a=0 denkleminin bir koküdür. Buna gōre, a değeri kaçtir? -2 B) -1 C) 0 D) 1 E) 2
- gerçel kokü olan x^2-ax+3=0 denkleminin kokleri toplami, x^2+4x-2a=0 denkleminin bir koküdür. Buna gōre, a değeri kaçtir? A) -2 B) -1 C) 0 D) 1 E) 2
- iki gercel koku olan x^2-ax+3=0 denkleminin kokleri toplami, x^2+4x-2a=0 denkleminin bir koküdür. Buna gore a değeri kaçtir? D) 1 E) 2 -2 B) -1 C) 0
- a. Tki gercel koku olan x^2-ax+3=0 denkleminin kokleri toplami, x^2+4x-2a=0 denkleminin bir koküdür. Buna gōre, a değeri kaçtir? -2 B) -1 C) 0 D) 1 E) 2