Sosyal Bilgiler Ödev Yardımı
Bu dünya ve her ülke hakkındaki genel izleniminizi yükseltmek istemelisiniz. En azından var olan medeniyetler ve Dünya‘da olup bitenler hakkında iyi bir fikre sahip olmalısınız. Eğer bu doğruysa, çağrınıza hazır olacağız.
Fransız Devrimi ve Napolyon'un fiili iktidara yükselişinden İkinci Dünya Savaşı'nın tetikleyicisine ve arkasındaki gizli ekonomik sorunlara kadar cevapları bu büyük “ansiklopedide” bulacaksınız. Sorularınızı sormak için ev ödevi yardımcısı sosyal bilgiler'i kullanabilirsiniz; biz de sizi en yetkili yanıtlarla eşleştiririz. Bu kadar basit. Bugün sosyal bilgiler notlarınızı yükseltmeye başlayın.
- 55 Büyük Millet Meclisinin Güçler biriligi ilkesin benimsemesindeki asil amaç nedir?
- 11 Befinthen and Scope of Education A. Mymotogical Meaning of Education.Educare, Educere, Educan 1.Explain the elymelogical eniging of the term education' and differentiate believeen educates."educere, and educan 2.How do the meanings of educare,"educeme, and educani reflect different educational philosophies? B. The Modern Meaning of Education 1.Befine the modern concept of education and discuss how it has endord from traditional definitions. 2.How does the modern meaning of education address the needs of contemperary society? t. The scepe of Education 1.Biscuss the unious dimension that conditute the scape of education. 2. How does the scepe of education extend beyond formal schooling? 1.2 Terms of Education At Tommat, "Now format, and Mormal education 1.tompare and contrast bornat.now formal, and informat education with examples. 2.Blacuse the significance of mentermal and informat education in lifetiong learning. B. Iikelong Learning 1.Define theleng learning and explain its importance in the 21st century. 2.What are the key chanacleralla of likelong learning,and how can't be promoted? t. Dislance and Online Education 1.Analyge the admintages and challenges of distance and online education. 2. How has the rise of enline education impadied traditional educational systems? 13 thanadentilic of Education A: Transformalive Nature 1.Explain how education can be a transformative process for individuals and secielies. examples of educational initiative that have led to significant rocial change B. Universat Right
- 2. Ayet-el Korside Allah'in (c.c.) bazi dzalliklerine vurgu yapilir. Orneqin Orun diri (1). her seyin varligi O'ne bagli ve dayali (i) oldugu belirtilir. Ayrica her seyl koruyup gózetrigi, yúce (III) ve boyuk (IV) oldugu vurgulanir. Bu metindekl Allah'in (c.c.) isimleriyle ilgili numarali ifadeler sirasıyla aşağıdakilerin hangisinde verimiştir? & 1 & II & III & IV N & Hayy & Kayyum & Aliyy & Azim & Hayy & Kayyum & Azim & Kadir & Kayyum & Azim & Hayy & Aliry & Kayyum & Hayy & Aliyy & Azim
- E) "Hateman neblyyin'kavramini açiklayiniz. (5 PUAN) F) Sünnet kavramini ve cesitlerini açiklayarak yazmiz. (20 PUAN) G) Ehl-i Beyt nedir açiklayiniz. (5 PUAN)
- SORULAR A.) "Gogu, yeri ve likisi arasindakileri bos yere yaratmadik ." (Sad, 27. Ayet) Yukaridaki ayet baglaminda ahiret inancinin hayati anlamlandirmadak onemini açiklayiniz. (10 PUAN) B) Kútú b-ú Sitte ne demek açiklayiniz ve yaziniz. (4 puan tanim 6 puan eser-yazar) C) "Ey inananlarl Ant olsun ki Allah Resulti Allah'a ve ahiret gününe kavusmayi umanlar ve Allah's cok anan kimseler icin en gúzel ornektir." (Ahzab, 21 Ayet) Yukaridaki ayette alti cizil Ifadeyle Hz. Peygamberimiz"in (s.a.v.) hangi 6zelligi vurgulanmiştr?Kavrami kisaca açiklaymiz. (10 PUAN)