Bilgi Teknolojisi Ödev Yardımı
Bilgi teknolojisi atama yardımı, kullanıcılara en ileri bilim ve teknoloji hakkında çok yüksek kalitede bilgi sağlayabilir. Çok detaylı kategorize edilmiş bilgi verileri vardır ve yazılımın kendisinin bunları kullanma izni yoktur, böylece herkes teknolojiden sonuna kadar yararlanabilir.
Alışılmışın dışında teknoloji ve yaşam için de mükemmel bir içerik organizasyonudur. İlginç ve profesyonel içerik üretmek için kullanıcıları ve markaları birbirine bağlar. Teknik bilgiler, derinlemesine incelemeler, beceri ipuçları ve ürün deneyimleri vb. içerir. Grafik, video ve bilgilendirici reklam içerik formatlarına sahiptir ve başlıca yeni medya platformlarını kapsar.
- What distinguishes multiprogramming from multitasking? a. Multiprogramming focuses on CPU utilization, multitasking on program switching b. Multiprogrammi ng focuses on multiple users, multitasking on multiple programs C. Multiprogramming is faster, multitasking is slower d. Multiprogramming is older, multitasking is newer
- Which software type translates assembly language to machine code? a. Debugger b. Interpreter c. Assembler d. Compiler
- Bir bilgisayor programinin colisma sistemi apagida verilen adimiardan olusmaktodir 1. adim : Sisteme iki sayi giriniz 2. adim : Saylarin ikisi de cift veya tek sayi ise 3 adima geciniz, degilse 4 adima geciniz 3. adim :Bu sayilar toplayip 5. adima geciniz. 4. adim : lki sauy da en yakn onluga yuvarlaya- rak toplayip 5. adima geciniz 5. adim : Elde edilen sonucun basamaklarindaki sayi degerlerinin toplamini yaziniz 517 348 1. Bilgisayar 576 2. Bilgisayar
- ii. 1111,10101,0100,11102 to hexadecimal
- 3- Design a3-bit ripple carry adder using full adders as building blocks . Include the carry-in to the LSB. There should be 7 inputs: (A_(2)A_(1)A_(0)) one 3-bit operand, (B_(2)B_(1)B_(0)) another 3-bit operand, and Cin, the carry-in to the LSB of the adder. There should be 4 outputs (S_(2)S_(1)S_(0)) which is the sum , and Cout, which is the carry-out of the MSB. Calculate the expected results for each test in Table 1.