İş Atama Yardımı
Standart bir iş ödevi yazmak çoğu genç için asla kolay bir iş değildir. Görev konusunun, iş türünün ve yönünün iyi anlaşılmasını gerektirir; ödev için mükemmel taslak ve içerik çerçevesini geliştirmenin yanı sıra, ana metni yazma işine başlamanın yanı sıra metnin daha sonraki bir aşamada düzeltmelerini yapmak.
Bu nedenle, iyi fikirler edinmek için sıklıkla profesyonel görev yardımcıları ararlar. İster makalenin çerçevesini almak için yapay zekaya bazı talimatlar yazmak olsun, ister ilgi çekici konulara ulaşmak için ondan yardım istemek olsun. Eşsiz kalitede çözümleri anında geliştirmek için bizi tercih edebilirsiniz.
- 1. FNS AS'nin 20000 adetlik "OrD" Oretim ve satis hacmindeki satis hasilati 1.200.000TL sabit gider toplami 600.000TL degisir gider toplamLise 200.000 TL'dir. Bu verilere gore: (a) Basabas noktasmi Gretim hacmi ve saus hasilati cinsinden bulunuz (b) Islerme, OrQnlerin satis fiyatina % 25 zam yaparsa, basabas noktasi ve birim kar marji bundan nasil etkilenin? (c) Başabes analizi hang amaçlarla yapilit?
- Question 33 If the meeting is intended to make a decision, what is the ideal number of participants? can be any size A 5 or less 12 or less 20 or less Question 34 If the purpose of your meeting is to solve a problem, you should invite anyone who has a connection to the subject matter being discussed. False True 1
- Question 33 If the meeting is intended to make a decision, what is the ideal number of participants? can be any size 5 or less 12 or less 20 or less Question 34 If the purpose of your meeting is to solve a problem, you should invite anyone who has a connection to the subject matter being discussed. False True 1
- Question 27 One of the most important rules of good telephone etiquette is to: speak slowly deal with the call as quickly as possible check your messages once a day return calls promptly Question 28 Call center staff are usually organized into a multi-level support system for the most efficient handling of calls. The first level is staffed by individuals who: handle most issues to the customer's sabsfaction direct inquiries to the appropriate department and provide general information are highly skilled in support of the product or service being provided by the business direct calls but do not provide any additional information 1 pts 1-p
- Question 21 In a one-on-one meeting if you are the decision-maker and the subject matter that you plan to discuss is controversial, you should say so up front. True False Question 22 In a one-on-one meeting, you need to make your goal clearly relevant to the other person's __ self-worth self-motivation self-interest self-esteem 1 pts 1 pts