Tıbbi Atama Yardımı
Doktorların ihtiyaç duydukları bilgiyi hızlı bir şekilde bulmalarına yardımcı olabilecek, ilaç tedavisi sayısını ve hekimin kötü karar vermesinden kaynaklanan cerrahi hataları büyük ölçüde azaltabilecek elektronik klinik bilgi ve karar destek araçları olsaydı harika olmaz mıydı? Şu anda piyasada size yardımcı olacak birçok tıbbi asistan uygulaması mevcut ve gelişmiş yapay zeka modelleri ve algoritmaları nedeniyle Questionai doğal seçimdir.
Bu tıbbi yardımcı, profesyonel bir tıbbi bilgi ve araç odaklı klinik "karar verme" uygulamasıdır. Amaç doktorların ilaç hatalarını azaltmak ve birinci basamak sağlık hizmetini konumlandırmaktır. İki ana hizmet sağlar: genel tıbbi uzmanlık ve bilgi ile birinci basamak sağlık kuruluşları ve doktorlar için eczane bazlı dönüşüm ve değerlendirme araçları.
- When do most people begin to form their ethical standards? A. As children B. As infants C. As stakeholders D. As employees E. As adults
- 3.Which of the following best describes conscientiousness as a Big Five Personality Factor? a) Being open to new ideas and experiences. b) The tendency to be outgoing and sociable. c) Being organized, dependable and achievement-oriented. d) The ability to remain calm and emotionally stable. e) A tendency to experience negative emotions frequently.
- Elleri kullanarak "takdir etme ", "hadi gide- lim" anlamina gelen isaretler yapmak Sevine, saskinlik , Ozüntũ gibi duygular yüz ifadeleriyle belirtmek Yürürken vùcudun dik durmasini saglaya- rak cevredekil are güven vermek Bu ifadelerin; I. beden dili, II. medya organlari, III. olumlu iletişim kurma yollar kavramlarinc lan hangileri ile ilişkili oldugu sõylenebilir? A) I ve II B) Ive III
- Toplum icinde yaşarken cogu zaman cevre- mizdekilerle iletisim kurma ihtiyaci hissederiz. Bulunduğumuz ortam ve durum baskalariyla sôzlũ, yazili veya sôzsüz iletişim kurmamiz- da belirleyici olur Omegin kalabalik bir yerde yanimizdaki kişiye biraz yüksek sesle konu- sarak sesimizi duyurmaya calişabiliriz. Bu durumda sôzlũ iletişim kurma yôntemini kul- lanmiş oluruz. Buna gōre aşağidakilerden hangisi diger- lerine gõre farkli bir iletişim kurma yônte- midir? A) Alişveris yaptiktan sonra kasiyere tesekkür etmek B) Biri, bize tesekkür ettikten sonra "Rica ederim." demek C) T elefonum uza mesaj gõnderen bir kisiye mesaj ile cevap vermek D) Sabah okulda karşilaştigimiz bir arkadaşI- miza "Günaydin."demek
- Consider the following scenario: 1. Ahmet's car engine stopped suddenly while he was driving. 2. The fuel indicator showed full tank, white smoke similar to water vapor was coming out of the engine. Yesterday, when Ahmet took his car for a check at the garage, the mechanist told him that his radiator was worn out and needs to be replaced. 3. Ahmet thinks that there is a punch in the radiator that caused the engine to heat up and stop. The above scenario demonstrates a simple application of abductive reasoning State which of the paragraphs given is the question/phenomenon;information available; previous knowledge and the best explanation. 2 is the question or phenomenon to explain 3 is previous knowledge and I is the best explanation. l is the question or phenomenon to explain, 2 available information as well as previous knowledge, and 3 is the best explanation. l is the question or phenomenon to explain, 3 is previous knowledge, and 2 is the available information and the best explanation. 1 is the question or phenomenon to explain, 2 and 3 are available information and previous knowledge, and the best explanation is not given. 3 is the question or phenomenon to explain, 2 is the available information and previous knowledge, and I is the best explanation.