Tıbbi Atama Yardımı
Doktorların ihtiyaç duydukları bilgiyi hızlı bir şekilde bulmalarına yardımcı olabilecek, ilaç tedavisi sayısını ve hekimin kötü karar vermesinden kaynaklanan cerrahi hataları büyük ölçüde azaltabilecek elektronik klinik bilgi ve karar destek araçları olsaydı harika olmaz mıydı? Şu anda piyasada size yardımcı olacak birçok tıbbi asistan uygulaması mevcut ve gelişmiş yapay zeka modelleri ve algoritmaları nedeniyle Questionai doğal seçimdir.
Bu tıbbi yardımcı, profesyonel bir tıbbi bilgi ve araç odaklı klinik "karar verme" uygulamasıdır. Amaç doktorların ilaç hatalarını azaltmak ve birinci basamak sağlık hizmetini konumlandırmaktır. İki ana hizmet sağlar: genel tıbbi uzmanlık ve bilgi ile birinci basamak sağlık kuruluşları ve doktorlar için eczane bazlı dönüşüm ve değerlendirme araçları.
- 8. Bugün dúnya (izerindeki 75 yilimi tamamladim Gençken yapmaktan keyif aldigim ne varsa bu- gún de benim icin bir sey değismedi. Akip giden zaman ne yaşama sevincimi ne de umutlarimi almayi başardi Bugún gençligimdeki cevremden arayanim soranim yok, varsin olmasin . Cevremde gózúmún górdúkleri var ya, o yeter.Bu yaşima kadar górdügúm acilar da umrumda değil tum onlan. Ben yalnizca mutlu oldugum zamanlar hatirliyorum,zaten ónemli olan da yaşamdan keyif almak değil mi? Kendini bu sôzlerle anlatan kisi için aşagidaki- lerden hangisi sóylenemez? A) Kendisini ihmal edenlere sitem etmektedir. B) Sahip olduklarlyla mutlu olabilmektedir. C) Yaşama dair tecrúbeler edinmis bir kisidir. D) Yaşadigi olumsuzluklara ragmen hayati seven
- 11 Multiple Choice 1 point Michaelobserved hefelt the pain of losing a 20 bill more than he felt the joy of finding it on the sidewalk the week before.This is a result of... Overconfidence Sunk cost Loss aversion Endowment effect
- Bir ulamalardan simfinda otim spektrum bozuktuju (OSB) olan bir 6grencisi bulunan bir ôgretmen için asagidaki uygulamalardan hangisi, ogrencinin akademik ve sosyal gelişimini en iyi sekilde destekler? A. Otizmli ogrencinin diger ogrencilerle ayn ogretim yontemlerine ve ayni hizda ogrenmeye adapte olmasm beklemek yerine bireysel farkliliklanni góz ardi etmeden ders planlarini standartlaştrmak. B. Ogrencinin grup aktivitelerine katilmuni artirmak için, akran destegi yerine yalnzca oğretmenin kontrolünde etkinliker dizenlemek C. Otizmli Ogrencinin Ogrenme surecini desteklemek amacyla, bireysi intyaçlanna uygun yapilandinims gorse materyaller, rutinler ve belirgin yonergeler kullanmak D. Otizmli ogrencinif sosyal etkileşim zorluklarimi aşmasi jein sinif içindeki túm iletişim sureçterini tamamen offencye brakmuk E. Otizmli ogrencinin diger sinif arkadaşlarina uyum saglamasi amacyla, bire-seleştrimsyontemlerden lagng grup düzeyinde ogretim yontemlerini uygulamak
- 1. Ogrendikleri yeni bilgiyi bir baska ortam ve duruma transfer etme ve kullanmada zorluk yasa Kalan sore 0:02:56 yasalow II. Farkli gelisim alanlarinda esit olmayan performans gostermeleri III. Herhangi bir problemle karsilastigi zaman, bir çôzüm yolu bulmakta, bu yol disundaki diger yollan aramamakta yeni cózüm yollari deneyememe v.b. IV. Sôzcük dagarcigi zayft olmasi. Yukarida verilen bilgiler syinda OSB'li bireylerin billipsel 6zellikleri ayağdakilerden m hangisinde dogru olarak verilmistir? A. II,III,IV B. 1,11,111 C. II, III D. I,II,III,IV E. IIIIIIIV
- Otizm Spektrum Bozuklugu (OSB)olan bireylerin ôğrenme sürecinde hangi 6ğretim stratejisi daha az etkili olabilir? A. Yalnizca sozel yonergelerle yogun bilgi aktarma B. Ogrencinin bireysel intiyaçlarna gore uyarlanmis bir mofredat kullanma C. Gorsel desteklerden yararlanarak ders materyalini basitlestirme D. Tekrarlayici ve kuçuk adimlarla llerleyen ogretim yontemlerin kullanma E. Günluk rutinleri belirgin ve yapilandinimis bir sekilde sunma