Matematik Ödev Yardımı
Matematik öğrenmesi heyecan verici bir derstir. Düzenli çalışmamızda anlamadığımız karmaşık problemlerle karşılaştığımızda ne yapmalıyız? Artık matematik ödevi yardım aracıyla problemleri aramaya başlayabilir ve hızlı bir şekilde çözüme ulaşabilirsiniz.
Bu bir fotoğraf çözme eğitim platformudur. İstediğiniz yanıtları, yalnızca sonuçları değil, aynı zamanda çok akıllı çözümleri de aramak için yalnızca 10 saniyeye ihtiyacınız var. Mevcut en hızlı ve en doğru fotoğraf çözme aracıdır! Aynı zamanda bu AI matematik problemi çözücü, ilkokul, ortaokul ve lisedeki her türlü ders kitabının soru bankasının %90‘ını içerir ve her türlü matematik ödevi problemini ortadan kaldırır!
- 8 (1) (1)/(3) (II) (1)/(5)= Yukarida kutucuklar icerisindeki kesirlere I ve II numarall işlemler uygulandiğinda sonuç bulunuyor. Buna gore I ve II numarali yerlere aşağidaki hangi iş- lemler gelirse sonuç digerlerinden daha küçük olur?
- 7-) (56)/(78) kilometrelik bir yolun bir saatte (14)/(13) kilometresini yürüyen Elvin bu yolun famamin kas saatte yürür?
- 6-) Yusuf Ogretmen , elindeki gofretlerin (6)/(9) 'unun (6)/(8) ini sinavda basarili olan ogrencilerine dağitacaktir . Buna gōre Yusuf Ogretmen elindeki gofretlerin kaçta kaçini dağitmistir?
- A) Asagida verilen rasyonel sayllarda toplama işlemlerini yapiniz. (1)/(6)+(2)/(6)= (1)/(5)+(2)/(5)= (1)/(3)+(1)/(6)= (2)/(5)+(3)/(4)= (2)/(3)+(1)/(9)= 2(1)/(3)+3(2)/(4)=
- 5-) Zeynep , gideceği yolun õnce (5)/(8) 'ini giderek bir mola veriyor. Geriye kalan yolun (1)/(3) 'ũnũ giderek bi mola daha veriyor .Zeynep,yolculu famamlamak için yolun kaçta kaçini daha gitmelidir?