İş Atama Yardımı
Standart bir iş ödevi yazmak çoğu genç için asla kolay bir iş değildir. Görev konusunun, iş türünün ve yönünün iyi anlaşılmasını gerektirir; ödev için mükemmel taslak ve içerik çerçevesini geliştirmenin yanı sıra, ana metni yazma işine başlamanın yanı sıra metnin daha sonraki bir aşamada düzeltmelerini yapmak.
Bu nedenle, iyi fikirler edinmek için sıklıkla profesyonel görev yardımcıları ararlar. İster makalenin çerçevesini almak için yapay zekaya bazı talimatlar yazmak olsun, ister ilgi çekici konulara ulaşmak için ondan yardım istemek olsun. Eşsiz kalitede çözümleri anında geliştirmek için bizi tercih edebilirsiniz.
- Assume that the demand for beef can be expressed as Q_(beef)=127-0.23P_(beef)+ 0.15P_(pork)+0.27P_(chicken)+1.07I Also assume that the average per capita beef consumption is 75.73 Kgs. the average price of beef is Ksh190.88perKg the average price of pork is Ksh 145.52 per Kg. the average price of chicken is Ksh68.48 per Kg, and the average disposable income is Ksh7,715.49 Required i) Interpret this equation for substitutes and complements. (4 Marks) ii) Calculate the own cross-, and income -clasticities of demand and interpret your results. (6 Marks)
- Aas QUESTION 1 The information regarding the activities of lion ine and the commercial goods it trades is as follows Unit Sales Price 100 Unit Buying Price: 34 Unit Sales Premium 6 Annual Rent Cost 150.000 Annual Salaries 350.000 Annual Advertisement Cost 100.000 1-Calculate the break-even point activity and break-even point sales in Dollars. 2-Calculate how manyunits the business needs to tell in order to earn 20% operating income on sales revenue
- PROBLEM 3.6:Negatif geribeslemeli bir sistem orant kazanci K_(p)=5K olan bir denetim organi ile denetlenmektedir Denetlenen sistem Tip 1 túründe olup zaman sabitleri 2 s olan iki adet birinci dereceden elemana sahiptir. Buna gore; a) Sistemin K=1 degerine karsilik gelen Nyquist egrisini cizerek sistemin kararli olup olmadiginl, kazang ve faz paylarini gosteriniz. b) Sitemin hangi k degerinde kararli ve kararsiz hale gelebilecegini gosteriniz.
- Organize Which Management Function is about checking data for errors? Lead Control
- 1. Aşağidakilerden hangisi stratej oluşturma sürecinde dí cevre analizi baglamindaki konulardan biridir? a. Dağitum kanal sorunlari b. Igletmenin satis performansi c. Maliyet yapisi d. Işletmenin marka imaji e. Ozyetkinlikler 2. Asağdakilerden hangisi stratej sürecinde yürütũlmekte olan iç cevre analizi kapsaminda yürütũlen bir analizdir? a. Tedarikçi analizi b. Yasal düzenlemeler c. Müşteriler d. Sosyo-ekonomik gelismeler e. Isletme kültũrü 3. Bir kurulusun farkllasma yoluyla rakipleri üzerinde avantaj saglama planina __ denir. a. Avantaj plan b. Strateji c. Rekabet tistinlügu d. Farklilaşma stratejisi e. Rekabet stratejisi 4. Asajidakilerden hangisi stratej oluşturma sürecinin ilk aşamasidir? a. Dis cevre analizi b. If cevre analizi c. Performans olçümũ d. Misyon e. Vizyon 5. Degisen pazar sartlarunda bir işletmenin geleceginin sekillendirilmesi amaciyla işletmenin mevcut kabiliyet ve kaynak donanimi durumunun analiz edilerek işletme vizyon ve misyonunun olusturulmasi ve arzu edilen pazarlama he deflerine ulasmasimi saglayacak stratejik alternatiflerin be- lirlenmesi, pazarlama programlarinin formüle edilmesi ve programlarin uygulamaya konmasi ve denetlenmesine ilis kin yōnetim sürecine __ denir. a. Rekabet stratejisi b. Rekabet avantaji c. Stratejik pazarlama yōnetimi d. Strateji oluşturma streci e. Pazarlama yõnetimi 6. Aşağidakilerden hangisi stratejik kararlarin ayurt edici ozelliklerinden biri degildir? a. Gelecek odakh olmasi b. Rekabet üstinlugu odakh olmasi c. Bütinciil bir bakis açisini gerektirmesi d. Rekabet üstũnlügũnde sürdürülebilirlik vurgusu e. Maliyet liderligine vurgu yapilmasi 7. Bir işletmenin mevcut tirtinleri ile mevcut pazarlardaki satisjarimi ve mevcut pazardaki payini artirma veya mevcut Grünün kullanimini artirmak esasina dayanan büyüme stra- tejisine __ denir. a. Cesitlendirme b. Nüfuziyet c. Urün geliştirme d. Pazar geliştirme e. Tutundurma 8. Asagidakilerden hangisi dúişuk maliyet liderligini yakala- ma yollarindan biri değildir? a. Olcek ekonomisi b. Deneyim ekonomisi c. Isgücủ uzmanhğ d. Uretimde otomasyon e. Ucuz hammadde kaynağina sahip olmak 9. Asagidakilerden hangisi konumlandirma yaklaşumlarin- dan biri degildir? a. Urũn ozelliklerine gõre b. Rakiplere gore c. Beklenen faydaya gõre d. Bulunabilirlige gõre e. Fiyat/Kalite iligkinse gõre 10. Aşağidakilerden hangisi savunmaya yōnelik stratejiler- den biri değildir? a. Kanat savunmasi b. Oynak savunma c. Kontr savunma d. Geri cekilme e. Gerilla savunmasi